úterý 27. srpna 2013

Domácí kokosové máslo

Původně jsem dnes chtěla dělat domácí nutelu z mandlí, ale jelikož jsem v jednom receptu narazila na kokosové máslo (vůbec jsem nevěděla do dneška, že něco takové existuje:D) tak jsem se hnedka rozhodla pro něj. Našla jsem si tedy různé recepty a tak něják sem jich dala více dohromady.:D No a s výsledkem jsem velice spokojená! I mamce moc chutnalo.:)


Recept

Ingredience:


  • 150g strouhaného kokosu
  • 3 lžíce kokosového oleje
  • 1 malý šálek rýžového mléka (malý šálek = šálek na esspreso)
  • špetka soli
  • 1/2 lžičky vanilkového extraktu
  • 1 lžíce sirupu z Agáve

Postup:

Vše dámé do mixéru a mixujeme tak 2 minuty na nejvyšší otáčky. A máme hotovo:)

Já vím, strašně píšu.:D


3 komentáře:

  1. Taky jsem dnes přidala recept na máslo s kokosem, ale trochu jiné :D Tohle vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle :o :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)