pátek 29. března 2013

Mrkvové muffiny

Dnes jsem pro vás po dlouhé době připravila recept na tyto úžasné mrkvové muffiny. Bála jsem se ,že nebudou moc dobré, protože recept jsem vymýšlela tak aby byly muffiny zdravé a bez mouky ale musím říci: povedly se báječně! Krásně nadýchané a vláčné. Inspiraci jsem brala ze spousty receptů a díky tomu jsem dala dohromady tento. Tak doufám, že se Vám bude líbit.:)





Recept


Ingredience:


  • 200g vlašských ořechů
  • 4 vejce
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 250g mrkve (4-5 mrkví)
  • 150g jablek (1 větší jablko)
  • 3-4 lžíce medu
  • špetka soli
  • vanilkový extrakt (nemusí být)

Postup:

  1. Mrkve a jablka očistíme a nastrouháme na jemném struhadle. 
  2. Ořechy si rozmixujeme na moučku. 
  3. Žloutky smícháme s medem a vanilkovým extraktem.
  4. V jiné míse smícháme ořechy, prášek do pečiva, sůl, nastrouhanou mrkev a jablko.
  5.  Teď si žloutkovou směs smícháme s ořechovo-mrkvovou směsí.
  6.  Bílky ušleháme do tuha a přidáme je ke směsi. 
  7. Vznikne nám z toho řidčí těsto. 
  8. Naplníme košíčky a dáme péct na 180°C a 20-30 minut.


Přeji dobrou chuť!:)

1 komentář:

Děkuji, že jste si našli čas přečíst tento článek a pokud se vám líbil můžete zanechat komentář, či případné dotazy. :)